för mörka ögonbryn

jag är expert på att få mina ögonbryn för mörka när jag färjar dom. just nu är dom för svarta, eftersom mitt hår är rödsktigt så ser de skitfult ut, aja dom kommer blekas på mallis. idag har jag köpt mig en svart klänning och ett par haremsbyxor på rea. har nästan packat klart min väska också och så har jag epilerat benen. jag har förberätt mig inför resan helt enkelt eftersom jag är fullt medveten om att jag kommer behöva hjälpa julle imorgon för hon kommer ha panik.
.
nu ska jag sätta mig i mitt och brors fina kök och äta, nu har vi fått kylen också, vi ska bara få ett skåp och sätta upp ett tyg på en vägg så är de klart! ska kolla på skåp imorgon med papi, så nu är det så gått som klart.
en fin bild på mig och bror när vi va på teneriffa i höstas
/hani

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0