home sweet home

nu är jag hemma efter några underbara dagar nere i borlänge!
jag har träffat massa nya härliga människor, har fått 1000 smeknamn och bara haft det bra. tror inte att dte är någon som har sagt julia till mig på alla de här dagarna, det jag har fått höra är lilllindvall, lilllindahl, lillis, lilleman och mnga fler. men fyfan va kul vi har haft. skrattat åt våra göteborska tältgrannar som var typ de skönaste människorna jagngonsin har träffat. vi har sjungt och spelat bra musik och såklart gått p massor av artister. jag orkar absolut inte ta allting här, för just nu är jag väldigt trött och sliten, har dock precis badat och skrubbat hela kroppen för att bli ren. ni förstår inte den känslan! ne nu ska jag packa färdigt!/lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0