jobbigt när man börjar tänka igen

sitter och kollar på en viss persons bilder på facebook och sen kommer den. den där bilden som säger att det har hänt igen. jag ogillar så jävla starkt den människa du blir när det händer. och det jag inte förstår är hur du inte kunde berätta det för mig? du vet hur förbannad jag blev när en annan gjorde det, och sen gör du samma sak typ en månad senare.. du var fan den som pratade med mig då och sa att jag bara skulle vänta så skulle det bli bättre. men va fan ska jag göra nu när jag vet att det inte fungerar med dig? jag vet hur du blir och det märktes på en gång. jag vet att jag inte har rätt att säga det men hur kunde du göra så här mot mig. snälla kan du bara berätta varför du inte sa något. och snälla säg anledningen till varför det hände igen. jag vill verkligen veta. och tills du har åtminstone blivit dig själv igen vill jag knappt höra av dig. var finns den där underbara personen som är min vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0