take me back

hemma från gymmet nu, helt underbart skönt att träna idag. var det där med nyllet, vart lite updatering på vad som har hänt i varandras liv också såklart!
nu har jag precis ätit lunch också, tror inte att jag orkar sticka ner på stan idag, kan ta det nästa onsdag hehe. kommer nog inte hinna imorgon för jag ska fråga jonna och hanna om vi kan träna då på kvällen!
men nu ska jag chilla lite innan jag går och tar mig ett bad. fan va jag saknar våran bastu nu, kan dom bli klar snart eller?!
puss julia
kan jag få vara tillbaka i vågorna på mallis eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hade ni en engångskamera och tog bilderna med? hur fick ni dom till datorn isåfall? :)

2011-07-21 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0