skön kväll

igår hade min klass klassfest som började med grillning, kubb spelande, och lite amerikansk fotboll, sen spelade vi brännboll med den andra neu2an, sen var vi några som åkte ner till storsjön och badade! riktigt rolig kväll, bilder finns på fb.
.
kom hem till julle vid 3, vaknade vid 20 över 10, lockade julles hår, sen åkte vi till storsjö för hennes avslutning, jag fick vara lite fotagraf. sen fick jag äfterlängtad tårta, drog till stan en snabbis och sen till julia för att äta mer tårta.
.
ikväll har jag ätit god mat och mer tårta, efter de åkte jag in till badhusparken och träffade några tjejer i klassen som jag varit med hela kvällen. nu är jag hemma och ligger i sängen och tittar på vänner. det har varit en grym start på sommarlovet.
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0