underbara klassresa

fy vilken rolig klass resa jag har haft. vi har skrattat så jävla mycket och det var verkligen jätte roligt att forsränna.
jag har så mycket att berätta så börjar bara med forsränningen i det här inlägget.
det började med att vi kom dit igår morse(onsdag) vi satt och väntade ett tag innan vi blev hämtade av ngra killar som vi fick våtdräckter och annat av och sedan körde dom oss ngonstans.
där började vi med att bära i båtarna i vattnet och testade dom lite. min btblev helt nedstänkt av de andra två men det var så varmt ändå. sedandrog vi mot forsarna. olivia var jätte rädd och skrek hela tiden haha!
sedan när vi var på lugnt vatten igen kom en av de andra båtarna och attackerade våran och erik och jonte drog ner mig. sen åkte vi till nästa fors och det var både längre och lite värre. men ännu roligare!
sen kom vi till lugnt igen och då klättrade as många över till våran båt och då skulle jag putta ner jonathan men han drog ner oss båda. sen stannade vi och käkade ett tag. efter det kom det bästa. den värsta forsen. man flög och det skvätte vatten hela tiden. emanuel flög i och alla skrek.
forsränna är någonting som jag tycker att alla borde testa! och ni borde vara många när ni gör det!
har inga bilder där ifrån då det är väldigt mycket vatten.. det är typ det negativ för man skulle gärna vilja ha kort!/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0