vad jag ahr gjort idag

min dag började piss. hann ingenting imorse och trodde att jag hade tappat bort min nyckel i lördags. på englskan kom jag inte på vad jag skulle skriva om och en massa sånt där jobbigt mer. men vid lunch så vände det. olivia kom på var i väskan jag kunde leta och jag hittade min nyckel. jag slapp en sak på spanskan och sen ahnn jag klart på syslöjden och åkte med den tidiga bussen in!
.
efter skolan gick jag till frisören och klippte av mig halva skallen, men blev ändå nöjd! fick massor av komplinger så blev jätte glad! sen gick jag ner på dawes och åt middag och kollade på bring it on och sen dansade jag. handleden mmin är pajj och jag har freestyleträning imorgon... hmm. men aja!
.
har även hunnit pluigga lite nu på kvällen. och nu kan jag inte skriva för haandleden gör ont!
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0